Consolador, control d'ereccions, etc.
Holaaa!!! :3 Doncs faig aquesta consulta bàsicament per dos raons: 1. Tinc 13 i vull un consolador, i 2. El meu penis es posa erecte constantment.
1. Doncs com he dit, tinc 13 anys i vull un consolador, la qüestió és que no se si puc comprar-lo, i en el cas de que pugui a on? És un desig serio ja que m'imagino tot el que puc fer amb allò! (no és ninguna broma).
2. I aquí vull parlar sobre un problema que tinc des de que vaig començar a masturbar-me, cada dia el penis s'em posa erecte més de 6 cops al dia! Tot i que sembli guai és un problema ja que s'hem posa sense pensar en res i a més a més no sento res (si que ho noto però no noto res en l'altre sentit). I quan estic al insti s'hem posa constantment erecte i ho intento amagar pujant-me'l cap a dalt apretat per el cinturó. I si algun dia anem a una piscina o a la platja??? espero que la aigua estigui freda. Doncs vull saber algun consell per amagar-ho o almenys evitar-ho.
Molteees gràcieeees!!!!!! PEtoneeets!!!
IESP

Hola Pambissitu!
Doncs al ser menor d'edat i tenir 13 anys, no pots comprar-te un vibrador, ja que les botigues on els venen només permeten l'entrada a majors de 18 anys.
Pel que fa a les ereccions involuntàries que tens, són habituals a l'adolescència, pensa que les hormones van una mica esbojarrades durant aquesta època i poden presentar-se ereccions "inoportunes". Intenta no donar-li tanta importància, no et centris tant en el teu penis, i veuràs que distraient-te amb altres coses l'erecció va disminuint. Pensa que tu ets molts conscient de quan l'erecció es dóna, però segurament la gent del teu voltant no ho percep.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat