Lio estiu
Hola, aquest estiu per la festa major va vindre un amic del meu germà, es va quedar dos nits. El segon dia hem va dir a l'orella "m'ensenyes la teva habitaciò", jo li vaig dir "vale" i ens vam liar. Al estiu vaig parlar-li per Whatsapp i li vaig dir que el trobaba a faltar. Un altre dia, vaig anar a parla amb ell per Whatsapp i vaig veure que hem tenia bloquejada, vaig anar a l'instagram i també hem tenia bloquejada.
Ell va al mateix esplai que jo i ens veiem setmana si, setmana no. No ens parlavem ni ens miravem.
El 19 de desembre vam fer un pessebre vivent, el primer passe li va tocar a la meva millor amiga amb ell i hem va dir que ja m'havia desbloquejat, al segon passe hem va tocar amb ell i vam parlar com si no hagués passat res. Quan era hora de marxar hem va fer un petò (a la galta) i hem va dir "tu ets tonta" (en plan carinyòs) perque es va enterar que jo li havia dit lo del lio a la meva millor amiga. Quan vaig arrivar a casa li vaig dir hola i un cor.
Han passat dies i dies i segim igual, jo ho vull q torni com abanç i areglar-ho, pero ell no.
Un petonas
IESP

Hola Anónima 2!
Fixa't que tot són suposicions... si vols "arreglar" les coses o aclarir la vostra situació és important que en parlis amb ell. Nosaltres sempre recomanem el cara a cara, ja que d'aquesta manera podem veure la seva reacció, tenim una resposta al moment, etc. Per WhatsApp es perd molta d'aquesta informació, no sabem si contestarà, ni com haurà interpretat el nostre missatge, etc.
Recorda que no podem forçar a ningú a sentir el mateix que nosaltres o a tenir una relació d'amistat si l'altra persona no ho vol. Tot són coses que han de sorgir de forma espontània. Parla amb ell, explica-li que t'agradaria estar com abans i trobeu la manera d'estar tots dos còmodes.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat