Realment sóc homosexual?
Hola!, sóc un noi de 13 anys, que fa uns 2 o 1,5 anys que em considero homosexual.
Jo sempre em vaig sentir atret per les noies fins que un dia vaig escoltar que em preguntaven que si era gay, va ser quant em vaig proposar aquest dubte. Jo vaig començar a sentir-me atret per els nois, tant adults com joves, i durant el temps vaig deixar de sentir-me atret per les noies en tots els sentits, i vaig passar a ser atret només dels nois en tots els sentits. Avui en dia no paro de fixar-me en els nois que passen pel carrer només per saber si estan bons -.-' I el porno igual, només gay.
(també he de dir que als 9 anys em vaig enamorar d'un tiu més gran que jo, i encara no me'l puc treure del cap.
El dubte es només si realment això que hem passa és un autoengany, o senzillament el que sóc homosexual.
Moltees gràcieeees :3. Petoneeeets.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Quan parlem d'orientació sexual (homosexualitat, heterosexualitat i bisexualitat), s'ha de diferenciar entre:
a) Atracció: allò que podem sentir cap a persones tant del mateix sexe com del sexe oposat, i l'enamorament un sentiment intens on visualitzen a l'altre en una relació, compartir més espai, temps, etc.
b) Enamorament: que és el que defineix l'orientació sexual. Així que pel fet de tenir relacions sexuals amb una persona del mateix sexe no vol dir ser homosexual, o que et sentis atret per una persona del sexe oposat vol dir ser heterosexual.
Amb el temps mica en mica t'aniràs definint, no tinguis pressa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat