ajuda!!!
Bones,
em dic Mar i fa 8 mesos que estic amb el nòvio el que passa és que quan algun dia em masturba em fa mal. M'excito i tot va bé fins que arribo a un punt on em fa mal i tinc la sensació de què mai arribaré a l'orgasme. No se si és perquè ell no ho fa bé o és perquè tinc algun problema. A part em sap greu per ell, ja que jo sóc verge i ell no i no se com dir-li tampoc sap que no hi arribo però no li vull dir que es culpa seva ni que s'ofengui. El últim cop que ho va intentar vaig estar a punt d'arribar a l'orgasme però em va fer mal. Necessito ajuda perquè no vull seguir així. Li hauria de dir algun metge que em passa o alguna cosa?? És normal que em faci mal??
Moltíssimes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No sabem ben bé on et fa mal, és a dir, quan et masturba introdueix els dits i és aquí on et fa mal; o t'estimula estimulant la zona del clítoris i és aquí on et fa mal?
Si T'estimula introduint els dits, li has d'ensenyar com et masturbes tu sola, segur que no introdueixes res per la vulva! Per tant, ensenya-li com ho fas.
Si és l'estimulació del clítoris el que et molesta, aleshores ensenya-li com ho fas tu, dirigeix la seva mà amb la teva, o dóna-li indicacions.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat