No puc viure amb mal al cor
Hola nois!
El meu problema és que estic enamorat d'un noi, però ell no sent el màteix per mi.
Estic obsessionat mirant el seu Facebook, hem se el seu telefon de memòria, ja no se viure sense pensar en ell.
Se que no puc fer que ell senti el matèix per mi, així que necessito borrar-lo del meu cap, encara que sigui de la manèra més brusca que existeixi.
Podeu ajudar-me??
Gracies.
P.D: Perdo per les faltes d'ortografia, no sóc molt bo en aquest tema
IESP

Com molt bé dius, no podem forçar a ningú a sentir el mateix que nosaltres. Sabem que és molt dur no ser correspostos, però no ens en queda una altra que acceptar-ho, respectar-ho i assumir-ho.
Et recomanem que et protegeixis per tal de no patir. El tema està a prendre distància d'ell i de tot allò que et recordi a ell. Quan parlem de distància parlem de la distància física, que és la més lògica, és a dir, intenta no veure'l, ni quedar amb ell, etc. Distància virtual deixa de seguir-lo a les xarxes socials, mirar el seu Instagram... Intenta no mirar les seves últimes connexions ni saber què ha fet i amb qui ha estat en tot moment. Distància mental, i això vol dir centrar-te en tu i en el teu benestar, deixar d'enfocar-te en aquesta persona i començar a fer coses que t'agradin i que et facin estar bé. Redescobreix la teva família i els teus amics! Distreu-te i fes coses per tu i per a tu!
Recorda que la teva felicitat ha de dependre de tu i no d'estar amb aquest noi. Veuràs que si prens aquesta distància els teus sentiments aniran refredant-se i aniràs estant millor. No és fàcil, però tampoc impossible!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat