M'ha passat una cosa molt rara amb la regla aquest mes. Ajuda siusplau!
Hola, aquest mes m'ha passat una cosa que mai m'havia passat amb la regla i necesito la vostra ajuda.
Mireu, en els dies en els que se suposa que jo estava ovulant vaig sangrar una mica, cosaque mai m'havia passat. Em vaig preocupar una mica però vaig decidir no donar-li voltes. El problema està en que aquest més no sé perqué pero no m'ha baixat la regla.
He estat parlant amb el meu nòvio i els dos coincidim en que no puc estar embarassada perquè tots els cops que ho hem fet hem utilitzat preservatiu i hem comprovat que no estigués trencat. Tot i així em menjo el cap perquè, i si sí que ho estic? Encara que ho dubto molt...
També estic preocupada perqué crec que no m'ha vingut la regla per alguna cosa relacionada amb la sang que vaig perdre durant els dies d'ovulació ja que mai m'havia passat. Pot ser que tingui un mioma? Potser que sigui càncer d'úter? Pot ser que tingui alguna cosa semblant?
Sé que em direu que no em preocupi perque sinò la regla no em baixarà però no puc evitar-ho, estic preocupadíssima.
Gràcies per la vostra ajuda!
Un petó.
IESP

Hola Anònima!
En primer lloc, si fa tants dies que no t'ha vingut encara la regla, encara que sigui impossible que estiguis embarassada, el primer de tot és fer un test d'embaràs per descartar-ho definitivament. Si surt negatiu, fantàstic, una cosa menys en que preocupar-nos.
Si la regla segueix sense venir, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar els teus ovaris, els teus cicles, etc. i determinar la causa d'aquest sagnat a la meitat del cicle i les irregularitats que estàs tenint. Segurament tot això que ens comentes del mioma o el càncer d'úter ho has llegit per internet, però et recomanem que no ho facis, perquè l'única cosa que aconsegueixes és preocupar-te més i tampoc obtens la resposta als teus dubtes.
Així doncs, demana hora amb el ginecòleg/a i veuràs com et quedes molt més tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat