Com es fà?
Hola, sóc Anònim88 a adolescents.cat. volia fer una pregunta des de fa temps... però m'agradaria que fos privat, perquè em fa molta vergonya. He sentit molt a l'istitut que masturbarse és bo. I la meva pregunta és... Com es fà?
IESP

Hola Anònim88!
Que sigui bo, no vol dir que sigui obligatori fer-ho. És important que ho facis si realment en tens ganes i vols.
No existeix una única manera de masturbar-se, cada persona ha de trobar aquella manera que més li agrada. La nostra recomanació és que primer de tot agafis un mirallet i observis els teus genitals, com són, quin tacte i color tenen, etc. i que localitzis el teu clítoris que es troba on s'uneixen els llavis de la vulva, a la part superior, i està cobert per un caputxó. Recorda que el clítoris és la part més sensible.
Un cop coneguis els teus genitals pots jugar a acaronar-los, acariciar-los amb diferents intensitats i moviments... tu tries com vols fer-ho! Això si, és important que tinguis sempre les mans ben netes i les ungles ben tallades per no fer-te mal. A més, també pots masturbar-te per sobre de la roba, fent pressió amb coixí... Si ho vols, també pots provar d'introduir-te un dit dins la vagina, però recorda que les zones més sensibles es troben a l'exterior de la vagina.
Quan et masturbis, l'objectiu és passar-ho bé, no només arribar a l'orgasme. Si passes una estona divertida, ja haurà valgut la pena. I en alguna d'aquestes ocasions, l'excitació serà tan alta que podràs sentir un orgasme ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat