Ex de la meva amiga
Hola, nose si aquesta consulta es ben bé de sexualitat, però més o menys es la categoria a la que més s'ajusta. Doncs bé, l'altre dia vaig estar amb l'ex d'una amiga molt amiga, ell és molt vergonyós i no em va dir res, però després em va obrir per whatsapp i vam estar parlant, aleshores em va dir que m'estimava moltíssim, i jo crec que ami també m'agrada perque no deixo de pensar en ell. Pero clar, es el ex de la meva amiga i no se que fer. Per una altra part m'ha convidat a passar uns dies a casa seva, jo vull anar-hi però no sé com dir-li als meus pares... Ajuda, si us plau!!
IESP

Hola Diamortal!
Pel que fa a la teva amiga et recomanem que en parlis amb ella, això pot enfortir la vostra confiança i relació. Segurament no sigui fàcil per tu treure el tema i per ella acceptar que t'estàs enamorant del seu ex... però si tens intencions d'anar una mica més enllà, sempre és millor ser sincera per evitar malentesos o que us enfadeu.
Si tens ganes d'anar-hi, és important que en parlis amb els teus pares, nosaltres sempre som partidàries de la confiança amb els pares, perquè amb coses així és molt fàcil que es trenqui si mentim i s'acaben assabentant. Així doncs, busca un bon moment i parla-ho amb ells!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat