No podem fer-ho...
Holaaa!
Estic amb el meu nòvio d'es de fa un any, i volem donar un pas més... El problema és que no tenim lloc on poder fer fer-ho; les nostres cases sempre estan ocupades. I ens agradaria almenys el primer cop, per a que sigui més bonic i "segur" per als dos, fer-ho a casa, pero tenim l'inconvenient de que sempre estan els nostres pares o germans.
També ens hem plantejat fer-ho fora, pero ens fa cosa sobretot per la primera vegada.
Què podem fer? Ja tenim ganes de fer un pas més, pero portem bastant esperant i no trobem l'ocasió... A part, molta gent diu que aquestes coses sorgeixen sense planejar-les, pero en aquest cas... ho hauriem de planejar bastant...
Ajuda o consells si us plaaauu! Gràcies
IESP

Hola marinetiis!
El que expliques és força habitual, i segur que molts adolescents se senten identificats amb el que us està passant.
És complicat fer-ho si els pares ronden per casa... per això heu de fer servir la vostra imaginació i enginy per trobar la manera i el lloc per fer-ho. Sabem que no és fàcil, però acabareu trobant aquest lloc! Nosaltres no podem ajudar-vos massa, ja que cada persona sap les seves circumstàncies i els llocs on pot fer-ho: algun cap de setmana que els pares marxin fora, a cada d'algun amic/a, si marxeu de viatge...
No desespereu que veureu com acabeu trobant el lloc per aquesta primera vegada ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utiltizar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat