Què passa si no m'entra?
Hola, bona tarda.
Sóc una noia de 15 anys (quasi 16) que farà com una setmana més o menys, em vaig liar amb un noi per segona vegada. Ell té 21 anys i no tenia cap experiència en el món de la sexualitat. Jo era la segona vegada que em liava amb un noi diferent. La qüestió és que estàvem en un pis i ho vam fer en el seu llit. Anàvem amb la intenció de "follar", ell es va posar el preservatiu i a continuació va intentar ficar-me'la dintre. Vam estar provant per varies postures, però res, el penis no entrava. He pensat que pot ser per les raons següents:
1. Tinc la vagina molt estranya i petita i no m'hi cap.
2. Ell o jo no vam fer suficient força com per a que entrés.
3. Estava tant nerviosa que el penis no cabia perquè era el doble de gran que la meva vagina.
Espero que em poguem resoldre el meu dubte (per què no va entrar?) lo més aviat possible.
Moltes gràciees :*
IESP

Hola laauraa3010!
Que no entrés pot ser degut a diferents motius, però pel que ens expliques el més probable és que fossin els mateixos nervis de la primera vegada que sovint poden jugar-nos una mala passada. Fixa't que si estem una mica nervioses, la nostra musculatura està més tensa, inclús la de la vagina, produint que la penetració sigui "impossible" o dolorosa.
Recorda que és molt important estar relaxada i també excitada perquè la lubricació vaginal sigui l'adient per aconseguir la penetració sense esforç ni dolor. Així doncs, et recomanem que la pròxima vegada aneu més a poc a poc, que us centreu a gaudir, en el moment que esteu compartint, i si veieu que no entra, no forceu, seguiu jugant amb altres parts del cos i deixeu que la musculatura es relaxi. Doneu-vos temps i passeu-vos bé!
Si tot i així veieu que no hi ha manera, sempre recomanem una visita al ginecòleg per descartar que no hi hagi res orgànic/físic que expliqui el que us està passant. Un cop descartat, recomanem una visita al fisioterapeuta de sòl pelvià i a un psicòleg especialitzat en sexologia, per valorar altres causes que puguin originar aquesta impossibilitat en la penetració.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat