Bueno...
M'he enamorat del meu professor d'història! L'altre dia vaig somiava que mantenia relacions sexuals amb ell i cada vegada que el veig em venen ganes de tocar-li el penis, fer-li petons o follar amb ell! Que puc fer???
IESP

Hola Lia11!
És molt normal idealitzar i admirar als nostres professors, però no podem perdre de vista que són això, professors, adults que estan treballant en l'educació i que sovint entre ells i nosaltres hi ha força diferència d'edat. Moltes vegades també es pot confondre aquesta admiració per atracció.
Tenir fantasies amb les persones que ens atrauen és molt habitual, no hi ha res de dolent. Però hem de saber diferenciar les fantasies de la realitat, i tenir clar que és el teu professor i que entre vosaltres hi ha d'haver certa distància.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat