Homosexualitat
Hola!! Bueno yo fa ya 1 any o aixi em vaig donar compte de que m'atreien els nois tots els meus amics ho saben pero no se com dir-li als meus pares
M'ajudeu?
Gracies!!
IESP

Hola gudy0888,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. L'homosexualitat no és res dolent, és la teva orientació afectivo-sexual.
Pot ser que els teus pares ho acceptin o que els hi costi més d'acceptar ja que encara hi ha families que els costa d'assumir l'homosexualitat dels fills. Però per a que puguin fer-ho ho han de saber, si no els hi expliques no els hi donaràs l'oportunitat per a que ho digereixin, ho entenguin i ho puguin viure bé.
Et deixem un enllaç que pot ser del teu interès:
+del+armario aquest és el blog d'un company psicòleg de l'IESP.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat