Jo i el meu cos i relacions
L'altre dia estava mantenint relacions sexuals amb un xic i... Hem vaig correr com unes dues vega des i jo no hem vaig enterar. L'altra cosa es que, vam fer de tot i no va arribar correr-se.
Que puc fer per saber quan hem correc ? I... Es te q correr per arribar al placer?
IESP

Hola JUD,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. L'orgasme es un percepció subjectiva, no sabem ben bé a què et refereixes quan dius que et vas córrer però que no te'n vas adonar. És possible que facis referència al flux vaginal, això no és un orgasme, l'orgasme és plaer molt intens acompanyat d'unes contraccions i relaxacions de la musculatura del sòl pelvià.
Si ell no va ejacular i no va arribar a l'orgasme, és possible que estigués nerviós o que no estigués rebent l’estimulació que ell en concret necessita per arribar a ejacular. Seria interessant que ell t'ensenyés com ho fa quan està sol i que tu li ensenyessis com ho fas tu amb tu mateixa quan estàs sola, així podeu aprendre l'un de l'altre.
Encara que no ejaculés segurament si que sentia plaer, però el millor seria que t'ho respongués ell.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat