No sento plaer quan ho faig amb el meu nòvio..
Hola!
La meva parella i jo, estem preocupats. Portem dos anys junts i vam decidir intentar-ho. No fa gaires dies que vaig perdre la virginitat, a part de que va fer molt mal, les següents vegades que vam fer-ho no vaig sentir plaer, sento més quan hem masturba i em fa petons però a l'hora de penetració no sento gaire res i no sabem perquè.. ell no es verge ja que és més gran que jo. Suposem que es pel condó, ell está preocupat perquè es pensa que es per culpa seva. Però jo crec que és perquè els primers cops és normal que per a la noia no sigui gaire cosa? i que el plaer amb el temps arriba..? M'agradaria informar-me bé, perque no sabem que passa!
És el primer cop que utilitzo consultori i no sé com va això.. però per si de cas, m'agradaria que no surti el meu nom! jiji.
Gràcies!!
IESP

Hola mmmel,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat