Nimfomania
Bones, em dic Roger, tinc 16 anys i sóc verge.
Tinc un problema, i la veritat em fa vergonya explicar-ho, però estic començant a preocupar-me.
Per dir-ho finament, tinc el penis vermell, quasi lilós.
Fa uns mesos que em començo a tocar, per mi era una cosa desconeguda. Des de que he començat no he parat cap dia, més o menys me'n faig set o vuit al dia.
M'he preocupat tant que he buscat per internet el que em pot passar, i he trobat que pot ser alguna ITS.
És normal que tingui el penis amb una aparença com de plàtan madur?
Hi ha algun medicament per a que se'm passi? O almenys per a que no se'm pugi tant?
El problema és que quan tinc una erecció no puc evitar masturbar-me, estigui on estigui.
Gràcies. Roger.
IESP

Hola Roger,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La masturbació és una forma de conèixer la nostra sexualitat, el nostre plaer, el que passa que no ho podem fer sempre que voldríem, hem d'aprendre a fer-ho quan podem, un espai tranquil, segur, que sàpigues que no t'interrompran i que no hagi de ser amb presses (sinó podem adquirir hàbits que més tard poden no agradar-nos).
Pel que fa al color del teu penis, el millor és que ho consultis amb el metge, ja que nosaltres no podem dir-te si és normal i si cal tractament. El/la doctor/a podrà explorar si passa quelcom o no.
Gràcies per utilitzar el consultori! I sort!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat