Dubtes, molts dubtes!
Hola Adolescents!
Des de fa un temps cap aquí, la meva millor amiga i jo, hem estat fingint que erem parella i m'he adonat que m'agrada de veritat! No ens hem fet cap petó ni res, però m'agradaria poder dir-li el que sento cap a ella i poder tenir una relació sentimental en la que poder fer de tot, desde liar-mos fins a tenir relacions sexuals.
Adolescents, necesito la vostra ajuda, i necesito que em digueu com poder expresar-li el que sento ja que no vull espatllar la nostra relació, per que crec que ella no sent el mateix cap a mi.
Espera la resposta Adolescents!
IESP

Hola anonim:),
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La millor manera de saber com es sent l'altre persona és parlant-ne. Comenta-li com et sents quan estàs amb ella, quan parleu l'un amb l'altre, i que ella pugui explicar-te com es sent ella amb tu.
Sempre que donem un pas com aquest, podem trobar-nos dues respostes: que sigui correspost o que no. Però sovint hem de córrer el risc per a conèixer-ho!
La millor manera és parlar amb sinceritat, si et fa cosa dir-li, digues-li que et fa cosa, si estàs nerviós, digues-li que estàs nerviós, etc...
Gràcies per utilitzar el consultori! I sort!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat