Tinc 15 anys i estic preocupada perque encara no me liat amb ningú
Em fa una mica de vergonya dir-ho tant aqui com a la gent que m'ho pregunta que encara no me e liat amb ningú, una vegada vaig tindre la oportunitat pero no m'agradava al noi així que no em vaig liar. Sempre veig a nois i noies pel carrer liant-se o amb parella i em fa sentir-me malament perque penso que es el meu fisic o el meu caracter que la cagu sempre...
Necessito un consell siusplau.
Moltes gràcies.
(anonim siusplau)
IESP

Hola patataaaaaaa,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Molte gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos això que et fa sentir tanta vergonya. De vergonya no n'has de tenir, i menys per aquest tema, no et comparis, sabem que no és fàcil, però no ets ni pitjor ni millor que la resta de gent per moltes relacions o rotllos que hagin tingut.
El primer de tot és sentir-te bé amb tu mateixa al marge de si tens parella o no. Si no estàs a gust amb tu mateixa i no t'agrades, com pretens agradar a una altre persona? Comença per tu mateixa i després vindrà la resta.
Estima't i valora't!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL