Estic preocupat
Hola, necessito ajuda, el meu millor amic diu que esta preocupat pel pes pero pesa 63 kg i medeix 1,75. Diu que te por de vomitar alguna vegada... No se que fer per treureli del cap aixo.
Moltes gracies.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, es nota que ets un bon amic amoïnant-te per la salut del teu millor amic. Pel que dius et fa por que el teu amic pugui estar excessivament preocupat pel tema del pes, fins al punt de que vomiti i tot. Quan una persona es troba en la situació del teu amic pot arribar a sentir-se molt angoixat i trist. Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li ànims i mostrar-li suport, però malauradament no el podeu fer sortir del problema que té, els únics que ho poden fer són els seus pares buscant-li ajuda professional. El millor que pots fer és intentar animar el teu millor amic per a que li expliqui als seus pares el que li està passant. Si ell no ho fes, seria convenient que li expliquessis tu directament als seus pares (o als professors) la preocupació que tens. Sé que tot això pot ser difícil, però és la única manera d'aconseguir que el teu amic es trobi bé i d'evitar que pugui acabar patint un trastorn de la conducta alimentària. Molts petons!!