dubte tonto
Si no tens la regla i ho fas, tens posibilitats de quedar-te embaraçada?
Una altra cosa, una amiga meva esta desesperada per un nen i no em para de preguntar que si t'agafen la mà i te l'acaricien i et miren significa alguna cosa o que et diguin que som més que amics, AMICS AMB DRET A ROCE. Jo no ho sé i ella està boga per saber-ho.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si encara no tens la regla i tens relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, pots contraure una Infecció de Transmissió Sexual. A més, abans de la primera regla ja ovules una vegada, i no hi ha manera de determinar si estàs ovulant per primera vegada o no. Per tant, si vols tenir relacions sexuals millor fes-ho amb preservatiu, sempre!
Pel que fa als dubtes de la teva amiga, comenta-li que aquestes senyals ens poden indicar afecte, carinyo, estima, o senzillament ser carícies. L'única persona que pot saber el significat real de per què mira, acaricia o diu el que sigui que digui, és la pròpia persona.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat