NOI MAJOR D'EDAT
Hooola!!
Fa temps que parlo amb un noi per whatsapp jo tinc 15 anys i ell en te 19 i fa poc s'ha m'ha declarat. A mi m'agrada i li he dit que no estic preparada per tenir una relació enserio ni practicar sexe amb ell. Ell m'ha contestat que esperarà fins que jo estigui preparada, però em sap greu que algun dia es cansi de mi.
I m'agradaria saber que fer amb ell, perquè no se si és que estic realment enamorada o només és una atracció del moment
I si ho faig amb ell serà la meva primera vegada i sempre he vulgut que la meva primera vegada sigui "màgica" i crec que amb ell ho pot ser, pero no vull que s'emporti problemes per culpa meva al ser major d'edat
En aquest moment no ens parlem perque discutiam molt, i vaig deicidir passar. 5 amigues meves el van començar a obrir i es va rallar molt, inclus va estar a punt de denunciar-me.
Ara mateix ni ens parlem i m'agaradaria seguir estant amb ell.
NECESSITO LA VOSTRA AJUDA!!
GRÀCIES
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Clar hi ha diverses coses que ens agradaria comentar-te: en primer lloc, valora si aquestes discussions que teníeu, tenien una base, veure si la relació l'has idealitzat o si realment era tan bona (si ho vàreu deixar per les discussions potser eren fortes o molt habituals).
Pel que fa a que la primera vegada sigui "màgica", si per a tu és important, no vulguis córrer, serà especial amb la persona que escullis per a donar el pas. Sentir-te a gust, que hi hagi confiança entre vosaltres, que sentiu que hi ha comunicació, que podeu parlar de les coses que us interessen i també de les coses que us preocupen, etc...són ingredients que et poden ajudar a prendre la decisió.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat