Virginitat
Avui he perdut la virgintat amb la meva parella,portem casi 5 mesos junts que han sigut molt intensos, i realment, estem enamorats. El problema es que desde que vam començar a sortir, quan intenta tocarme no arrivu a sentir molt de plaer, o a l'orgasme. I avui, al ferho, m'ha agradat pero tampoc he arrivat. Nose si es normal no sentir plaer, pero si jo em toco sola el sento. Nose si a les noies els hi passa aixo o si tardem mes a sentir o a arrivar a l'orgasme, per aixo no se si preucuparme.
Meeersi adolescents <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que t'agradaria que et fes altres coses a més a més de la penetració ja que les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat