estic desesperada
fa dos anys per l'estiu vaig coneixer un noi era molt carinyos amb mi i ara el tinc al facebook, l'unic es que hi han uns quants problemes, viu a barcelona i jo a Llagostera, es adir a una hora de cami, te dos anys mes que jo i segurament te novia
tot i aixi m'agrada molt i crec que m'he n'he enamorat
k faig?¿
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si et fa mal veure'l a internet, al facebook, esborra'l, el més important és que no facis coses que et poden fer mal.
Ens preguntes "què faig?" i nosaltres no et podem dir què fer, podem donar-te opcions: pots començar a parlar amb ell, si ja us coneixeu recupera el contacte tan agradable que vàreu tenir; també pots no fer res i seguir somiant amb ell; una altre cosa que podries fer és saber més d'ell, parlant amb ell, i anar-vos coneixent.
Ara bé, sempre t'hauries de respondre a la següent pregunta: si faig X em faré mal? Ho passaré malament? I tot i que sovint fem coses que després ens poden fer mal, el moment de la decisió ha de ser clar i directe, o vull o no vull.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL