urgent!
Hola adolescents!
El tema és que ahir amb el meu novio vam provar de fer-ho sense condó, però sols entrar uns quans cops i ja està. La cosa es que després de fer això ell va veure que li va sortir un tallet petit amb sang al penis. Ens vam assustar i no sabem que es això si singifica algo greu o no i si es un tipus d'infecció amb malaltia. siusplau agrairia molt que m'ajudesiu!!! I una subpregunta: si els dos de la parella son verges i el primer cop es entre ells, tenen algun dells dos o poden tenir una malaltia sexual??
siusplaaau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si ens surt d'alguna part del cos i no identifiquem d'on ve, o què pot haver causat el sagnat, el millor és consultar amb un metge que pugui explorar i valorar la zona. Nosaltres no sabem què pot haver estat.
Pel que fa a la subpregunta, sí, una infecció de transmissió sexual pot ser tot allò que es pugui transmetre a través de les relacions sexuals i hi ha infeccions que no tenen per què tenir l'origen en la relació sexual. Per exemple: una infecció d'orina, pots tenir infecció d'orina i contagiar la teva parella a través de les relacions sexuals (si es tenen sense preservatiu).
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat