Sexe a l'aigua
Hola!!
Sóc una noia i havia pensat en tenir sexe a l'aigua, potser a la platja... Però tinc els meus dubtes: Quin mètode anticonceptiu he d'utilitzar? Puc agafar infeccions? Quina seria la millor postura?
Moltes gràcies Adolescents.cat! Sou molt grans! Petonets!! :*
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens encanta la curiositat que teniu per seguir provant i descobrint la vostre sexualitat!
El sexe a l'aigua, a la platja, a una piscina, en un jacuzzi, en una dutxa o una banyera, és una pràctica que moltes persones utilitzen com a fantasia, i a vegades quan es compleix la fantasia perd aquell potencial que tenia en dins la ment o la imaginació (en la realitat, l'aigua és salada, no és estàtica, hi ha ones i algues, la sorra és real i s'enganxa, les vostres pertinences queden sense vigilància,...)
Anem a pams a respondre totes les teves preguntes: El mètode anticonceptiu que heu d'utilitzar és el mateix que heu d'utilitzar sempre, el preservatiu. Sobre agafar infeccions, el Ph de l'aigua del mar no és el mateix Ph que el que hi pot haver en qualsevol altre entorn, per tant, hi pot haver alguna sensació de molèstia un cop finalitzada l'aventura, o no, dependrà del teu Ph de base. La millor postura? Dependrà de vosaltres i de l'estat de la mar, si està molt agitada potser el millor serà que proveu a la sorra, si la mar està tranquil·la els dos de peu i que ell t'agafi.
El millor és que proveu, investigueu i descobriu com us agrada a vosaltres.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL