Tinc un problema amb la regla...
Hola,
Tinc 15 anys i fa mig any aproximadament que tinc la regla i les últimes dues vegades que m'ha baixat és quan he vist que me'n baixava molt poca i d'un color vermellós que després es transformava amb un color semblant al marró. La panxa mai m'ha fet mal i el període és d'uns 3 o 4 dies quan abans era d'uns 5 a 6 o 7 dies.
Què puc fer per tenir-la com abans? (al ginecòleg no hi aniré)
Merci, petons!
IESP

Hola ariera!
Les irregularitats en la regla durant els primers anys són força habituals, i no podem fer massa cosa perquè la duració o la intensitat de la regla sigui igual durant cada mes, és un procés que es produeix de forma natural.
Dius que al ginecòleg no hi aniràs, i la nostra pregunta és, per què? La nostra recomanació és anar-hi des del primer moment que ens ve la primera regla, ja que d'aquesta manera ell/a podrà valorar l'estat dels teus ovaris, avaluar com són les teves regles i resoldre el perquè t'està passant això. Veuràs que et quedes més tranquil·la després d'anar-hi! Pensa-t'ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat