que collooons em passa?!!
Hola! Bé, t'explico..fa com 3 mesos tenia novio però em va deixar per un altre... i ara ell està amb aquesta "altre" i jo continuo igual que abans, soltera.
Desde que em va deixar li vaig dir que no em parlès durant un temps per poder-lo oblidar i em va dir que vale, al cap d' 1 mes i 3 setmanes em va obrir whatsapp. Em va dir que em trobava a faltar i tal i em va preguntar que si ja l'havia oblidat i jo li vaig contestar que no del tot. I desde aquell dia em estat parlant. Més d'un cop ens hem dit que ens estimem però jo ho dubto ni m'ho diu en plan d'amistat o com algo més, no ho sé.
Fa poc li vaig començar a enviar-li indirectes i em va dir que no li agradava i jo vale però no entenc una sèrie de coses...si no li agrado,per què no em deixa de parlar mai? per què m'envia tants cors? per què em diu coses boniques? és un tiracanyes o què? que faig, que em passa i que he de fe rper agradar-li? merciii
IESP

Hola Anònimaaaa💕!
Comencem per la teva última pregunta, no hauries de fer res més que ser tu mateixa per agradar-li. Pensa que no podem forçar a ningú a sentir el mateix que nosaltres, encara que sigui molt dur d'acceptar.
Si la relació s'ha acabat i t'ha dit clarament que no li agrades i per tant que no vol res amb tu, però segueix parlant-te com si res i donant-te a entendre coses que no són, és important per una banda que en puguis parlar ell i si tot segueix igual que siguis tu la que prenguis una mica de distància per protegir-te i no patir. Sabem que no és fàcil, però aquest joc a dues bandes segurament t'ho farà passar malament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat