fogosa
Tenc 15 anys, i cada vespre necessito masturbarme, tenc un consolador, i faig serviro sempre, quan parlo de sexe em poso a mil, i ara escrivint a ixo jahaure de masturbarme perque vaig molt calenta, tambe faig servir una pilota, em poso damunt i cumens a galupar, aixo em fa sentir molt de plaer. a vegades em masturbo quan vaig a repas, a la saleta, es normal estar tan calenta sempre a la meva edat? un peto adolescents, ara haure de masturbarme...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Possiblement aquest nivell d'excitació sigui degut a l'edat, a l'època de l'adolescència i a les ganes de descobrir i gaudir del plaer que et pot proporcionar el teu cos.
La masturbació ens ajuda a aprendre què ens agrada, com ens agrada i de quina manera. Aquesta experiència després et serà útil quan comencis a jugar en parella, sabràs indicar com t'agrada sentir a tu i et serà més fàcil guiar a l'altre persona.
Per acabar només comentar una cosa, les dones no necessitem consoladors que ens consolin, ens agraden els vibradors perquè la vibració ens pot ajudar a sentir més, a jugar i a gaudir més de les relacions sexuals individuals o en parella. Per tant, desterrem la paraula consolador del vocabulari!
A banda d'això segueix gaudint, provant, investigant i descobrint el teu cos i el teu plaer.
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL