Nessecito ajuda!
Hola
Tinc un problema i no se que fer. fa 9 mesos que estic amb la meva parella jo soc la primera novia que te i mai no s'havia liat amb ningu. la meva parella anterior era 5 anys més gran que jo pero mai vam arribar a tindre sexe pero si que ens tocavem. Despres de 9 mesos jo necessito alguna cosa més que liarnos,pero penso que ell no satreveix a donar el pas. estic desesperada perq sempre que ens liem acabo a 100 pero sempre em deix amb ganes de mes
A PART, sempre que intento ficarli les mans sota el jersei em diu que pari. que podria fer per aconseguir fer un pas més enlla? es normal el que emm passa o es més normal el que li passa a ell?
IESP

Hola 963!
Tant el que li passa a ell com el que et passa tu, és normal. Fixa't que tu tens més experiència i segurament et sents més segura i confortable en aquest terreny, per la seva banda tu ets la seva primera parella i segurament vol anar més a poc a poc, i encara necessita una mica més de temps.
El més important, que en pugueu parlar amb tota la confiança. Recorda que tant la comunicació com la confiança són alguns dels ingredients bàsics per una relació de parella sana, per tant, parla-ho amb ell, explica-li com et sents i que t'agradaria anar una mica més enllà. És molt important que respectis el seu ritme i que junts trobeu la manera en que tots dos us sentiu a gust!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat