Parella!
Hola bon dia!
Amb la meva parella ja fa bastant temps que fem l'amor però hi ha una cosa que ens preocupa. Jo, la noia, no he tingut mai cap orgasme. Nose que fer i si passa algo ja que no es qe fassi poc temps que ho fem. M'agradaria saber consells perque hi arribi o que esta passant.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que t'agradaria que et fes altres coses a més a més de la penetració ja que les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat