dubtes, dubtes, dubtes...
Hola guapa! Volia fer-te una consulta, doncs mira,tinc 14 anys i jo mai m'he considerat una nena grassa, però tinc "chiches", i no o suporto perquè no puc portar samarretes apretades o vestits, intento dissimular-ho com puc,però hi ha vegades que haig d'aguantar els típics comentaris que fan que em mengi cada dia el coco... Sóc una noia que menjo de tot, no he tingut mai problemes d'alimentació, com diu me mare sóc com una llima sorda... m'agradaria que em donessis alguns consells per reduir aquesta panxulina que tinc... no demano estar seca o la panxa plana, però almenys que no se'm noti tant, o que quan m'assenti no em surti aquella panxassa... Faig esport, la majoria de dimecres vaig a córrer amb una amiga mitja horeta, dijous faig educació física al cole, divendres faig una hora de hip hip i dissabte dues on també correm, fem abdominals, flexions, etc. però fa poc que he començat. Considero que mesomenys porto una vida sana.. no ho se...
Gràcies per atendre'm! un petonas.
Sara Bujalance

Hola lady! Per tot el que em dius i tant que pots considerar que portes una vida sana, fas moltes hores d'esport i menges amb la gana pròpia d'una adolescent que està creixent, estudiant i fent esport, així que et felicito per l'estil de vida que portes! Pel que dius de la panxa, jo de tu no m'amoïnaria gaire perquè si ets adolescent (si vas néixer al 1999 deus tenir uns 14 anys) encara tens anys per davant per a que el teu cos maduri i vagi prenent les formes pròpies d'una dona adulta, per tant, és possible que se'n vagi aquella panxa típica dels infants i la teva cintura s'afini. Tot i així, independentment del desenvolupament que vagi fent el teu cos, és molt important que t'acceptis tal i com ets. El teu físic és cosa teva i els altres no n'han de fer res! No escoltis els comentaris que et facin algunes persones! Sovint ho fan perquè se senten insegurs i el que volen aconseguir és que els altres també se'n sentin, així que no permetis que les inseguretats d'un altre perjudiquin la forma en com et veus! El teu cos és teu, així que passa dels comentaris aliens i valora't de forma positiva. Un petó!