Llavis vaginals
Hola!
Tinc 17 anys, i a una cosa que hem molesta des de fa temps, tinc els llavis menors vaginals, més grans que els grans. Aproximadament 9 mm. Se que no és molt, però en molesta. Se que hi ha noies que tenen molt més. Però el que hem preocupa és a l'hora de perdre la virginitat o en general tenir relacions. ¿Als nois els hi molesta, o els hi fa fàstic? M'han dit que hem puc operar i potser seria la millor opció.
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. De vulves n'hi ha de tants tipus com persones hi ha al món. N'hi ha que tenen els llavis inferiors més grans que els superiors, n'hi ha que els tenen molt curts, n'hi ha que tenen el clítoris fora el caputxó, i n'hi ha que no, n'hi ha que tenen la vulva ben tancada i n'hi ha que no...
No té per què afectar a les relacions sexuals, ni per a tu ni per a ells. De totes formes, si realment aquest tema paralitza la teva vida, les teves relacions i sents que està afectant més enllà del moment d'assumir que ets així, l'única solució seria la cirurgia plàstica, la cirurgia estètica. Si volguessis consultar-ho amb una experta et recomanem la Dra. Wyneken
Espero haver-te ajudat!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat