dubtegru
Hola! Primer de tot, dir-vos que admiro molt la vostra feina.
Sóc una noia de quinze anys i últimament m'estic menjant el coco:
Al llarg de la meva vida, m'he fixat bastant en les noies. Abans em comparava tot el dia, ara no els faig massa cas. Però, no sé si podria ser lesbiana, ja que un cop em vaig mig enamorar d'un noi amb els cabells llargs. Ara de gran, només m'ha mig agradat un noi, i tinc por (no tinc res en contra de les lesbianes ni gays) de ser-ho, ja que crec que m'agraden els nois, però no sé perquè, mai m'he enamorat.
Vull trobar a lgú que em faci sentir súper especial, que ho sigui perna mi, vull saber què és enamorar-se de veritat, com als llibres. Molta gent de la meva edat ja s'ha enamorat i em fan sentir extranya. Per jna altra banda, he tingut oportunitats de liar-me amb nois que trobava guapos i m'atreien però mai ho he fet perquè efaltava alguna cosa per fer-ho i sentir-ho: amor. Sóc lesbiana? Sóc bi? No estic tancada de ment, peròm'agradaria tenir les coses clares. Per una latra part, vull deixar de mirar-me tots els nois coma possibles pretendents. Dubto que sigui lesbiana, perquè estic totalment enamorada d'en harry styles, però sóc una paranoica que em menjo massa el cap.
Si us plau feu que això sigui anònim.
Gràcies un altre cop.❣
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Ens encanta que tinguis tants desitjos de sentir l'amor, i estem segures que el sentiràs, però per a poder fer-ho has de permetre't sentir.
El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i a l'amor li hem de donar temps i veure de mica en mica de qui ens enamorem (de nois, de noies, de tots dos). Recorda que l'orientació sexual no es tria, i per tant tu no pots escollir si t'agraden els nois o les noies. Per tant, deixa que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc i a definir la teva orientació sexual. Tranquil·la que ho aniràs descobrint.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat