Temes entre la parella
Hola bon dia!
Voldria saber l'opinió d'algú expert amb el tema que vull preguntar ja que m'agradaria tenir més informació o aclarir dubtes.
Jo i la meva parella fa bastant temps que fem l'amor ja i estem molt contents, però jo, la noia, no aconsegeixo tenir o arribar a l'orgasme. Ell cada cop que ho fem si però jo no. Tinc por que hi haigi algun problema o no sé que pot passar perquè no és que fassi poc temps que ho fem. És amb la primera persona que ho faig i ell també, per tant no he tingut mai un orgasme fent sexe. Em podrieu ajudar? Consells perque hi arribi o opinió sobre que podria ser. Moltes gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que t'agradaria que et fes altres coses a més a més de la penetració ja que les dones no solem arribar a l'orgasme només amb la penetració, pot haver-hi plaer, però arribar a l'orgasme exclusivament amb la penetració és complicat (sinó les noies/dones ens masturbaríem introduint dins la vagina, i la gran majoria ho fan estimulant el clítoris, que precisament està fora la vagina).
Per tant, proveu a descobrir els vostres cossos, amb masturbació, ensenya-li com ho fas tu per a que ell sàpiga com t'agrada, i al revés; jugueu amb el sexe oral, etc... indica-li com t'agrada! O estimula el clítoris mentre hi ha penetració!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat