No em poso calenta a l'hora del sexe..
Porto unes setmanes mantenint relacions (les primeres en la meva vida) i no em poso cachonda a l'hora de tenir-les. Però quan estic a casa sola i vull masturbar-me, si que em poso. Em preocupa bastant no arribar mai a l'orgasme en aquestes situacions... Ajuda! :(
IESP

Hola claudiasigo!
Fixa't, quina és la diferència quan tu estàs sola a casa masturbant-te, que quan estàs amb la teva parella mantenint relacions sexuals? Segurament quan estàs sola, estàs tranquil·la, relaxada, la teva ment està connectada amb allò que t'excita, etc. Quan estàs amb la teva parella, potser estàs més nerviosa, pendent d'altres coses en lloc de centrar-te en les sensacions, et fixes més en el que està passant que en el que estàs sentint, etc.
Recorda que és normal estar més tensa o nerviosa les primeres vegades, però hem d'aprendre a relaxar-nos i intentar simular les mateixes coses que passen quan estàs tu sola. Sabem que no és fàcil, però amb el temps i la pràctica aniràs aconseguint-ho. El próxim cop, intenta relaxar-te, centra la teva atenció en les sensacions que estàs sentint, en les carícies que la teva parella et fa... marca tu el ritme de l'estimulació, la intensitat, etc.
Per últim, recorda que com més pendents estiguem que arribi l'orgasme segurament menys arribarà. Així que centra't a gaudir i deixa que la resposta sexual vagi fent el seu curs de forma natural!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat