problemes al llit
Holaa!! Mira el meu novio i jo fa tres mesos que vam decidir perdre la virginitat. Total que quan ens hi vam posar i va arribar l'hora de posar-li el condo i al intentar-ho el penis va baixar. Vam pensar que podia ser per els nervis o perque estava cansat, però fa poc vam tornar a intentar-ho i, tot i que va anar millor, al tocar el condo amb el penis aquest baixava. No sabem perquè passa aixo, ens pots ajudar siusplaau?! Moltissimes gracies
IESP

Hola koala18!
Segurament el que va passar el primer cop que ho vàreu intentar va ser fruit dels nervis. Cosa totalment normal i habitual les primeres vegades que es tenen relacions sexuals. I que ha passat aquesta segona vegada? Doncs segurament que tots dos estàveu pendents de si l'erecció es mantenia o es perdia en el moment "clau". I efectivament, els nervis van tornar a fer de les seves i el fet d'estar tan pendents segurament va fer que de nou aquesta erecció es perdés.
Per tant, fora pressions i prou d'estar pendents de si l'erecció es manté o es perd. El més important és que aprengueu a centrar-vos en les sensacions, en gaudir del moment i que genereu entre tots dos un ambient de confiança. Quan ho torneu a intentar no us quedeu únicament amb aquest moment, si arriba el moment de posar el preservatiu i l'erecció baixa, no us frustreu i deixeu de jugar. Deixeu la penetració per més endavant i seguiu amb el joc sexual que estàveu fent anteriorment. No centreu tota la vostra atenció en el penis, perquè si ho feu, serà molt difícil que torni a posar-se erecta.
Doneu-vos temps i recordeu que tenim molt de cos per jugar i gaudir, no només el penis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat