9-5-16
Hola,
se que les noiess de la meva edat (13-14anys) es precupen per si tenen els pits massa petits, oncs jo al revés, jo em precupo perruqè a mi em sembla que els tinc molt grossos. Que puc fer per dissimular-los una mica???
IESP

Hola fresi!
Doncs pots provar diferents tipus de sostenidors que t'ajudin a subjectar-los correctament i que al mateix temps dissimulin una mica la seva grandària. També hi ha certs tipus de samarreta que poden fer que no es vegin tan grans, prova diferents estils d'escots i camisetes fins que trobis aquella amb la que et sentis més a gust.
També has de saber que existeixen botigues especialitzades en sostenidors, on prenen les mesures del pit, esquena i copa, per trobar la teva talla. Així podràs trobar sostenidors que t'agafin millor el pit, i sentir-te més còmode (la botiga es diu Change).
Recorda, però, que és molt important que ens estimem i acceptem tal com som! Tots els pits són bonics!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat