Em fa molt mal AJUDAAAAAAAAAA
Hola em dic Eufranesia i tinc 16 anys, a veure, des de petita he estat molt fogosa i una vegada vaig provar a ficarme una cullera a la vagina i ara no puc pararl La cosa esque me fet ferides i em fa molt mal pero no puc viure sense masturbarme. AJUDA !!!!!!!! qe puc fer per desenganxar-me?
IESP

Hola Eufranesia!
En primer lloc et recomanaríem que anessis al ginecòleg per valorar l'estat d'aquestes ferides que dius que t'has fet, ja que és important que es curin bé.
Com saps, les culleres no estan fetes per aquesta finalitat, i et recomanem que busquis altres maneres de masturbar-te amb les quals no puguis fer-te mal.
Si veus que la masturbació està afectant la teva vida o tens la sensació que perds el control i deixes de fer coses per masturbar-te, pregunta't, amb quina finalitat et masturbes? És important que trobis altres maneres de desfogar-te, que et distreguis amb altres activitats, com per exemple, fer esport, sortir a passejar o a córrer, dibuixar, llegir...
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat