Ajuda!!!! Que faig??
Hola, necesito ajuda ja, per que............. Un nen i jo em començat a parla de fero i ja em fet algo i a estat molt be pero, no se si es el moment, ho tinc que espera!!! Varem començar al 1 trimestre li vaig dir que magradava i jo ha ell tambe pero buscaba feo amb algu i jo tambe ho bolia proba i li vaig dir k millo juns ja k ens coneixiem des de fa temps i que hi hauria confiança.
Un dia al ultim pati (que sol ens quedem 9 persones) pos em va tocar el cul intentant disimula. Despres de uns dies estave sentats a l'escala i em va dir k etava molt calent k li poses la ma per dintre el panalo i ho vaig fer ell em tocava tot el rato el pit i pos aixo. Despres va pasar molt temps per k ell i jo tenem problemes a casa i casi no ens parlavem.. El dia 27 Abril nem parla per Wats dien k si ho tarnavem a prova i aixi va ser. El dia 28 de Abril varem anar al lavabo del pati i li vaig fer una palla aquell dia tenia la regla i no em va poder fer res i es va corre a la meva mà i em va llepar el pit i despres varem marxa i ja res mes ni ens em tornat a parlar! Pero el 6 de Maig es va tornar a quedar ali pati i com k no bolia fer res i vaig dir k si estava enfadat amb mi per k el ultim dia de allo em va demana k li llepes i li vaig dir que jo no podia per una cosa, pero es k en realitat em feia bergonya!!!! Ara no se ven be que tinc que fer, bull fer algo mes pero i si em fa molt mal i si al ferme dits em fa mal!!!! Ajuda
IESP

Hola el que es veurà quan comentis!
Si tens tants dubtes, segurament és perquè necessites una mica més de temps per prendre la decisió de si és ja el moment de fer-ho o vols esperar-te una mica més. Pensa que en qüestió de sexe, és important que es respecti el ritme de cada persona i que no fem res que no vulguem fer o que no tinguem clar.
Recorda que mantenir relacions sexuals no ha de fer mal, però si estem molt nervioses, això ens pot fer una mala jugada i fer que els nostres genitals estiguin tensos i poc lubricats, de manera que la penetració, sigui d'un dit o del penis, pugui ser dolorosa.
La nostra recomanació és que puguis parlar-ne amb ell, recorda que per poder fer un pas més és molt important tenir confiança amb l'altra persona i la comunicació és bàsica!
No oblideu tenir preservatius a mà, per si de cas! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat