Abdomen pla
Hola,
sóc una noia de 15 anys que, s'avergoneix una mica de la seva panxa. Medeixo 1,61 i peso 47kg, i no se'm nota, però alhora d'anar a la platja, la piscina o algun lloc públic, em fa molta vergonya ensenyar-la.
M'agradaria que em donessiu algun consell, a part de seguir una dieta equilibrada, sobre exercicis per posar l'abdomen pla. Així podria començar a fer-los per poder lluir la panxa a l'estiu.
Gràcies Adolescents!
PD; Catalunya independent ||*||
Sara Bujalance

Hola etiam! Amb l'alçada i el pes que tens és impossible que tinguis massa panxa o massa de cap part del cos, així que intenta no obsessionar-te amb la panxa perquè probablement és més un tema de com te la veus tu que no pas com és la teva panxa en realitat. Tot i així, per mantenir-te en un pes correcte és important que mengis equilibrat i que facis esport. Qualsevol esport que facis t'anirà bé per treballar la panxa, ja que és una part del cos que exercitem molt sense adonar-nos. Pots fer abdominals concretament, però fer-ne i treballar només les abdominals no tindria gaire sentit, la gràcia de l'esport és moure tot el cos, és la millor manera d'obtenir resultats. Per una altra banda, tingues paciència i espera a que el teu cos s'acabi de desenvolupar, durant l'adolescència el cos va madurant i ja veuràs com, a poc a poc, la cintura es va afinant a mida que el cos va prenent formes més adultes. Molts petons!!