hellow
hola adolescents.cat el cas es que vui quedar amb un noi per anar a la platja pero no se com dir-lis als meus pares he pensat en dir-lis que es per un treball o que quedo amb una amiga ja se que mentir no esta be pero no els hi puc dir la veritat
Que puc fer?
IESP

Hola aexia!
Per què no els hi pots dir la veritat? Nosaltres sempre som partidàries de la sinceritat i de la confiança amb els nostres pares. Què creus que no els hi agradarà de que vagis amb aquest noi a la platja? Creus que en pots parlar amb ells amb tranquil·litat?
Pensa que si et passa alguna cosa, o després s'assabenten per una altra banda del fet que no els hi vas dir la veritat, probablement les conseqüències siguin pitjors i hauran perdut la confiança en tu. Valora-ho i determina què creus que és millor fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat