liar-se
Bonees
acavo de fer 15 anys i encara no me liat amb ningun noi, Ultimament totes les meves amigues estan trnin novios i lianse amb alguns nois. En canvi jo sóc la unica del grup d'amigues que mai ha fet res, ni tan sols sem apropene nois, nomes hem veuen co una amiga, m'agradaria que es ficcesin mes amb mi, i liar-me. m'hauria de preucupar molt perno haver-me liat mai?
moltes gracies
i perdoneu per les errades ortografiques
IESP

Hola anònim!
No haver-se liat amb algú no t'ha de preocupar, ja que amb la teva edat és completament normal i segurament és només qüestió de temps. Només cal que no hi pensis més del compte i que esperis que arribi el moment. Normalment, aquestes coses passen quan menys t'ho esperes ;)
És important que no t'autopressionis pel fet que les teves amigues ja hagi tingut nòvios o alguns rotllets, només aconseguiràs posar-te nerviosa innecessàriament i allunyar-te més del teu objectiu. A més, és recomanable "estar" amb algú que et motivi d'una manera especial! Precipitant-te, només aconseguiràs que l'experiència sigui menys agradable del que t'esperaves.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat