gotes marrons fora la menstruació
Hola!
Veuràs porto unes setmanes molt espantada...El 23 del mes passat ho vaig fer per primera vegada amb el meu novio. Ho vem fer amb condo i tot, però es va correr al condo i va seguir. Pot ser que es petes, o alguna altre cosa?. La regla sem acabava de anar faria 3 dies. Fa uns dies pensava que m'havia vingut la regla, però no. Són unes gotes marrons que hem van durar només 3 dies. Que poden ser aquestes gotes? Pot ser que estigui embarassada? Ajuda siusplau!
Petons una adolescent
IESP

Hola 01sarapena!
Si vau fer servir preservatiu correctament, en principi no hi hauria risc d'embaràs. De totes maneres, expliques que després d'haver ejaculat va seguir penetrant, i és aconsellable canviar de preservatiu cada vegada, i un cop s'ha acabat comprovar que no s'hagi trencat o que no s'hagi escapat el semen per fora del preservatiu.
Si veus que la regla no apareix, sempre pots fer-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes o anar al teu metge de capçalera i explicar-li perquè pugui determinar si hi ha embaràs o simplement la teva regla aquest mes a fet una mica el "tonto".
Esperem que vagi tot molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat