tinc por, no sem baixa la pell facilment
Hola espero que em pogueu ajudar.
Jo tinc un problema, i es que el meu penis es gran aixo si,
quan el tinc normal sem baixa la pell fàcil i quan el tinc empinat costa mes, l'unic es que hi tinc com una petita palleta(pell) que impedeix que es baxi del tot del tot. viag consultaro amb el meu pare i em va dir que baixan la pell al final ja em saltaria la pell, pero ell no es metge i nose que pensar. i per masturbarse es incomode. vaig anar al metge i em diu que he de creixer mes pero no men fio... siusplau responeum
moltisimes gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No és gens estrany que el gland quedi cobert pel prepuci, això es coneix amb el nom de fimosi.
Saps què és la fimosi? Està relacionada amb la pell del penis, que impedeix o dificulta que el prepuci (que cobreix la punta o cap del membre, es retregui adequadament (pel que dius, sembla que això t'estigui passant a tu). En els nens petits aquesta situació és natural i es resol gairebé sempre per si sola, però quan es presenta en els joves o en els adults pot causar alguna infecció, però no sempre.
És habitual que la fimosi no desaparegui sense tractament. Una higiene adequada és molt important per evitar infeccions, però en els casos més persistents pot ser que sigui necessari fer una circumcisió, que és una cirurgia ràpida i senzilla que consisteix a eliminar la part de la pell del prepuci que sobre, per deixar el gland al descobert.
Per tant, en el moment que decideixis, fes una visita amb el metge per resoldre dubtes i veure si en el teu cas, el que hi ha és una fimosi o no.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat