follo o no follo?
hola! bé, sóc una noia de 13 anys, tinc ganes de follar i tinc molts follaamics que ho volem fer però el problema es quedar amb un d'ells ja que viuen una mica lluny de mi..
apart, no se on fer-o ja que si ve ell hem de fer-ho algun lloc però a casa meva no hi pot ser, algún consell?
tothom diu que no tingui pressa, que tot arriba quan ha d'arribar però joder.. ho vull fer ja, ara.
i per què ttinc que perdre la virginitat amb una persona especial? a mi es que me la suda la persona perquè després m'oblido ja,saps? com per exemple, faig un exàmen i m'oblido. pues es lo mismo.
do you understand me?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Deixa'ns que qüestionem si follar és el mateix que fer un examen, nosaltres creiem que no, pot haver-hi més implicació emocional o menys però el que no es pot negar és que hi ha implicació emocional. Els petons, les carícies, la confiança, la complicitat, la intimitat, etc... totes aquestes coses sovint són característiques que algunes persones valoren a l'hora de tenir la primera relació sexual.
D'altra banda, si per a tu res d'això té importància i el que vols és fer-ho només pel simple fet de fer-ho i ja està, aleshores, el que et recomanem és que si ho fas, ho facis bé, és a dir, utilitza preservatiu per a evitar l'embaràs i per evitar el contagi de les Infeccions de Transmissió Sexual. També et recomanem que tinguis la confiança de poder dir "no" per si en algun moment canvies d'opinió, ell ho haurà de respectar i tu hauràs de fer-te respectar.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat