Em fa cosa, tocar a la meva parella...
Hola, tinc 15 anys i tinc novia, pero es molt guapa, i esta molt bona, i em fa molta cosa tocarli el cul, o alguna part intima, perque em dona la sensació de que ella no es mereix estar am un noi com jo, sino ke es mereix estar amb un de mes guapo. Sempre que kedem em rallu i no li tocu ni el cul, ni li faig petons ni res.
Gràcies
IESP

Hola AtRap!
No creus que si la teva nòvia està amb tu, és perquè li agrades?
Pensa que és molt important que ens estimem i ens acceptem tal com som, ja que no fer-ho afecta directament a la nostra autoestima i fa que el nostre cap generi pensaments negatius cap a nosaltres. Fixa't el que t'està passant, t'estàs traient valor i en lloc de gaudir de la teva parella, dels moments que esteu junts i de la relació que tots dos heu decidit començar, et centris en comparacions i ratllades que t'aporten ben poc.
Valora't i estima't! Si ella ha escollit estar amb tu, serà per alguna cosa! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat