Crec que sóc edicte a masturbar-me
Hola, sóc un noi de 16 anys. I cada nit sento la necessitat de masturbar-me ja sigui fent volar la imaginació o buscant videos. Estic preocupat perquè no sé si puc arribar a ser edicte a masturbar-me i si això pot provocar algun problema tipus, qualitat d'esperma o que provoqui alguna malaltia. I com puc frenar aquesta necessitat
Si us plau ajudem
Gràcies
IESP

Hola Anònim!
Parlem d'addició quan la persona perd el control de la seva conducta i la seva vida es mou condicionada a aquest fet addictiu (en el teu cas la masturbació). Masturbar-se és una conducta normal i sana que no comporta cap tipus de problema, ni afecta la qualitat de l'esperma ni pot provocar cap malaltia (recorda que és important uns bons hàbits d'higiene per evitar infeccions).
Si veus que perds el control, o masturbar-te et genera malestar o tens ganes de disminuir la teva freqüència masturbatòria, busca altres conductes alternatives a aquest fet. Distreu-te amb altres coses, llegeix, escolta música, dibuixa, fes esport, etc. Però no oblidis que masturbar-se forma part del nostre desenvolupament psicosexual, és una manera de gaudir de la teva sexualitat, d'experimentar i d'aprendre.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat