Bones :)
Tinc un dubte, molts ho saben, pero nose...
Tinc el frenillo curt, per l'ho que em fa por fer moltes cosses, ja que em fa mal molt sovin...
Amb aquest problema arriva a altres problemes, com pot ser que el prepuci sigui moolt mes sensible i coses aixi.
Per la SS, em donen hora per la primera urologia en 6 mesos... Em recomanarieu esperar o anar pagant? :S
Gracies! :)
Elena Crespi

Uk3n... si veus que et fa molt mal, et recomano que intentis avançar la visita. Et seria molt difícil pagar una visita privada?
Tot depèn del mal que et faci i de la butxaca que tinguis... (€...).
Pots esperar 6 mesos? impedeix que facis coses aquest dolor?
Si veus que t'incapacita i et limita potser valdria la pena anar per la privada...
Any:
Hola!
Doncs el que et passa és ben estrany...
Si fa 5 mesos que no et ve i estiguesis embarassada segurament ho haries notat: ara tindries panxa. No sé quan peses erò segurament hauries vist que el cos t'hauria canviat.
La primera pregunta que et faria és: has tingut relacions sexuals de risc? desprotegides?
I el que et recomano és que vagis al ginecòleg. Sobretot, ja que si al teu cos li passa quelcom estrany ho has de consultar amb un especialista.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio -www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres