ns que haig de fer....
hola , bon dia! voldria reslodre el meu dubte. Fa uns quants dies em vaig liar amb un noi pero ell només vol follar i jo encara no e follat. I aquest noi m'agrada molt pero clar de moment només vol follar... Que puc feer?
IESP

Hola marinetta!
I tu què vols fer? Ens dóna la sensació pel que ens expliques que les seves intencions són diferents de les teves, oi? Ell només vol estar amb tu per follar, però tu sents alguna cosa més, veritat? En aquest cas és important que reflexionis bé si val la pena fer aquest pas tan gran o és millor esperar, donar-te temps i valorar si realment és això el que vols.
Sabem que a vegades estar molt enamorada d'algú ens pot fer fer coses de les quals després ens en penedim o que ens faran patir. Per tant, no corris. Dóna't el temps que necessitis i valora què és el que tu vols i et convé més!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat