Primers preliminars
Hola!! Necesito la vostra ajuda urgentment
Es que mai he fet preliminars a ningun noi. Tinc alguns dubtes:
Cuan es fa una "paja" per on li he d'agafar? I después he de pujar i baixar i ja esta?
El altre dubte es el sexe oral: li chupo tot de cop o començo poc a poc? Es que ell no ho sap que mai n'he fet i se que hauria de dir-li pero no ho put fer! Si us plan ajudaaa!! Gracies!!
IESP

Hola belen_021!
Anem per parts. En primer lloc, és important que ens relaxem i entenguem que ningú neix ensenyat, per tant, és qüestió de pràctica, comunicació amb l'altre i confiança.
Pel que fa a fer-li una "paja" o masturbar-lo, deixa que sigui ell qui et guii, en intensitat, ritme, etc. Ningú millor que ell t'explicarà com fer-li.
Respecte al sexe oral, si cap dels dos té experiència, el millor és començar a poc a poc i que us comuniqueu tota l'estona, si us agrada, si no, si el ritme és l'adequat, etc.
Sobretot, tingueu paciència i gaudiu de l'experiència. El més important és passar-ho bé i aprendre un de l'altre, no fixar-se tant en el rendiment.
Per últim, recordeu que és important triar bé el moment en fer-ho, si no esteu segur o teniu dubtes, no cal córrer! No oblideu tenir sempre preservatius a mà per si de cas!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat