Dubte pits - 030516
Bona tarda :)
Hi ha un dubte dels meus pits que fa que em senti malament amb mi mateixa.
Bé, sembla que tinc els mateixos pits que quan tenia 11 anys. Actualment tinc 14 (aquest any faig els 15), pero sembla que no m'han crescut els pits. Els tinc una mica crescuts, pero és com si no tingués mugró i la part rosa (l'aureola) la tinc molt gran, i son molt lletges, com si fosin les de una nena petita pero una mica grasses. Crec que pel tema del pes no pots ser ja que no em considero grassa (Faig 1'64 i peso 53 encara que de petita vaig patir de sobrepes). Tinc por de que se'm quedin sempre així, ja que a totes les meves amigues ja els tenen crescuts i jo no, i fa 2 anys que em va venir la regla i vaig fer 'el estirón'.
Per qué encara no m'han crescut? Els tindré sempre així? Es normal la forma dels meus pits?
Ajuda :(
IESP

Hola paulibs!
Estàs en plena època de creixement, així que tranquil·la! El teu cos encara li queda per anar canviant i madurant.
En primer lloc, recorda que és molt important que ens estimem i ens acceptem tal com som. Tots els pits (grans, petits, amb mugrons més grans o més petits, etc.) són bonics! Així que hem d'aprendre a estimar el nostre cos, ja que aquest anirà variant amb el temps però ens acompanyarà tota la vida!
Si ja t'ha vingut la regla, recorda que sempre recomanem una visita al ginecòleg en el moment que tenim la nostra primera menstruació, d'aquesta manera el ginecòleg pot fer-te una exploració completa i valorar el grau de desenvolupament que tens. Podràs resoldre tots els teus dubtes referent als teus pits i veuràs com et quedes més tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat